Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Вінницька Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Вінницька Н. 
Віртуальний виховний простір як компонент мережевої взаємодії суб’єктів освітнього округу [Електронний ресурс] / Н. Вінницька, Г. Ломакіна // Рідна школа. - 2013. - № 7. - С. 49-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_7_13
На базі навчально-виховного комплексу “Загальноосвітня школа I - III ступенів № 22 – багатопрофільний ліцей” розроблено та апробовано модель віртуального виховного простору, в структурі якого виділено та охарактеризовано наступні компоненти цієї моделі: віртуальне методичне об‘єднання класних керівників, віртуальне методичне об’єднання практичних психологів, соціальних педагогів, логопедів, бібліотеку освітнього округу, дистанційні творчі проекти, клуби за інтересами. Констатовано, що охоплення навчального закладу мережею освітнього округу надає можливість вивести систему роботи закладу на вищий рівень розвитку. Підкреслено необхідність проведення вебінарів для поширення передового педагогічного досвіду.На базе учебно-воспитательного комплекса "Общеобразовательная школа I - III ступеней № 22 – многопрофильный лицей" разработана и апробирована модель виртуального воспитательного пространства, в структуре которого выделены и охарактеризованы следующие компоненты: виртуальное методическое объединение классных руководителей, виртуальное методическое объединение практических психологов, социальных педагогов, логопедов, библиотека образовательного округа, дистанционные творческие проекты, клубы по интересам. Констатировано, что данная модель образовательного округа дает возможность вывести систему работы учреждения на более высокий уровень развития. Подчеркнута необходимость проведения вебинаров для распространения передового педагогического опыта.The article deals with the content of the system of the work of the virtual educational space, the possibilities of the Internet as to the organization of the educational work in the educational district. The model of the virtual educational space that covers five structural components is proposed. Special attention is paid to the improvement of the educational process and the innovative development of the schools and the creation of pupils’ projects.
Попередній перегляд:   Завантажити - 162.637 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського